tisdag 8 december 2009

Tisdagen den 8 december

Ojoj!
I kväll måste vi extratvätta lite grand, dottern och jag i fall vi ska ha något att ta på i London.
Samtidigt som vi är i London är dessutom maken och sonen i Stockholm, så här är mycket som ska klaffa med packning och tider. Men det löser sig nog. Väl? :-/
Men nu undrar jag två saker:

1) Får man ha rundstickor eller bambustickor i handbagaget? Man får ju ha pennor...
2) Var finns Londons bästa garnaffär?

Mot tvättbingen med språng!(Borde kanske ha en tvättetikett, tycker jag skriver mycket om tvätt...)

2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Vet bara att Medea som flyger fram och tillbaka hela tiden mellan Sverige och Frankrike stickar. En gång har de tagit nålarna av henne, så ta inga fina om du ska prova om olyckan skulle vara framme.
Garnaffären vet jag inte, sorry.
Kanske du kan Googla fram det.
Lyxigt att få åka iväg så där nu, lite avis är man allt.

Cecilia sa...

Visst är det lyxigt och på torsdag kommer det kännas så, nu undrar jag mest vad det var för en galen idé! Så där är jag alltid när jag ska resa så det är bara att bortse ifrån. Skönt med lite självkännedom!

Hm, så det KAN gå... tror jag testar! :-)